fredag 15. mars 2019

Hipp, hipp hurra - for barnehagedagen!

 12. mars er barnehagedagen, og den må markeres! En dag for å markere det viktige arbeidet vi gjør kan vi ikke la gå fra oss!! Tema for dagen i år var: "Jeg lurer på!


Dagen ble markert ute med tomatsuppe på bålet...



Alle merkedager krever ballonger! Barnehagedagen er ingen unntak.



 Turgåere ble invitert inn. Og for våre firbente venner var det også tilbud om forfriskninger.

 
" Jeg lurer på hvordan en hval ser ut?"


 "Jeg lurer på hvordan snøen ser ut om jeg maler den blå?"


 "Jeg lurer på hvor høyt et tre kan bli?"


 "Jeg lurer på hvordan trærne hadde sett ut om de var rosa?"


 "Jeg lurer på om vi kan farge snøen oransje hvis vi er flere sammen?"


Kalde turgåere hadde sett invitasjon på Facebook og tok en tur innom for en varm kopp med tomatsuppe.



Fagforbundet var også ute for å markerte dagen. Vi fikk besøk av disse to flotte damene.


En flott dag er over men, Sylvia lurer fremdeles på noe.... Jeg lurer på hva Sylvia lurer på...

Velkommen innom neste barnehagedag. Vi blir å finne på Sundby med fyr på bålpanna og varm suppe i koppen til de som måtte komme innom.